Sayfalar

Salı, Eylül 23, 2008

trend

Belki günahtarım ama gönülden adandım
Kusura bakma ama ben adam olamadım
Ola ola kendim oldum, artık yersen
Beğenemedim dersen
Ne yapalım, ben seni hep sevdim
Buradayım, gene beni seversen..
Fen lisesine girmedim hatırlarsan
Alevler içinde mezun oldum -ama yüksel caddesinden.
Master’ımı kelebek vadisinde yaptım
Doktoramı goa’dan aldım
Merak etme, devir o kadar değişmedi
Hala alıp satıyoruz ya
Ne yaparsın,
Ben değiştim,
Utanmadım değiştirdim.
Hop hop hop,
Değiş tonton!
Aman değil, yaman diledim.
Her doğdum,
Har yaşadım.
Yamanmadım,
Yandım ve al buyur, yaktım!
Zira banka-ya değil anka-ya inandım
Hesaplar benden değil mi zaten?
Biletim tek yön,
Bildiğim tek yol evrim
Güvenli sağlıklı sigortalı ne varsa kusura bakma, hepsini devirdim
Cuma geceleri bira içerek kendimi özgür hissedeceğim sanılıyorsa üzgünüm,
O ben değilim.
Kendime efendi
Kendime köleyim
Trend-e uyacağıma tren-de uyurum, bizde böyle
Kesatlar benden değil mi zaten?
Sen ki hiçbirine inanmadın
Sadece gazladın
Yeter hazzı ödünç alma
Lütfen sen de yaşa,ölmeden.

Sona ©, Eylül 2008

Hiç yorum yok: